dinsdag 23 augustus 2011

Vilt vogel pakket

Als creatieveling is het natuurlijk erg leuk als je nichtjes ook creatief zijn. Een tijd geleden heb ik met een nichtje (13) sleutelhangers van vilt gemaakt. Zij vond dit zo leuk dat ze ondertussen ook vilt in huis heeft gehaald en volop aan het frutselen is. Zij vroeg mij of ik wat voorbeeldjes wilde opsturen.

Een ander nichtje (12) is een weekend bij mij komen logeren en vond het ook heel leuk om met vilt en stof te knutselen. Ze heeft in het weekend 2 sleutelhangers van vilt en een knuffel gemaakt.

Sleutelhangers en knuffel van mijn nichtje
Ik heb voor mijn nichtjes een pakketje gemaakt met een paar voorbeeldjes. Voor het nichtje van 13 (met vilt) stuur ik de voorbeeldjes (zie foto) en voor het nichtje van 12 die overigens net 12 is geworden maak ik een leuk verjaardagscadeau met de voorbeeldjes, vilt, lintjes en knoopjes.

Vilt vogel voorbeeldjes pakket

Het 1e vogeltje komt uit een flyer voor Mysteryland, de 2e en 3e komen van http://www.freubelweb.nl/ af 


Nu maar hopen dat mijn nichtjes lekker creatief blijven en nog veel meer gaan freubelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com