maandag 10 oktober 2011

Brrrrr

Het was dit weekend koud en nat.
Het ideale weer om te haken....
Dat zat er bij mij helaas niet in.
Ik ben dit weekend vooral buiten geweest.. Brrrr....

Zaterdag een BBQ op scouting terrein met een BBQ vereniging en daardoor heel veel BBQ's 
Ik heb mij goed warm kunnen houden aan een (groot) kampvuur, 

Ook heb ik lekker gegeten en leuke ideetjes opgedaan vanuit de 4 minuten BBQ kook wedstrijd. (stukjes witbrood met smeerkaas met een plakje spek er om gewikkeld, en dat dan 4 minuten (verrassend hè) op de BBQ)


Zondag ben ik in de Efteling geweest.


Ook daar was het nat en koud, maar de Efteling was (zo als altijd) erg leuk.
Het was wel druk in het park, dus lang wachten. 
Het was Toyota Festatie... iets met veel Toyota auto's en nieuwe modellen, een Efteling parkeerplaats vol Toyota auto's en goedkope entree kaartjes.
 
In ruil voor een bonnetje kon je een gratis (plastic schouder) tas ophalen met een Toyota Festatie print er op en dat bracht mij op het volgende idee: Een leuke print zoeken en deze over de Toyota print heen naaien en, voila... een leuke hippe nieuwe tas...
Het is nu nog maar een idee, maar zodra ik het heb uitgewerkt zal ik de tas hier showen.


De leukste atractie in de Efteling....


Joris en de Draak







Nu weer op naar een volle, drukke week school.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com