zaterdag 17 december 2011

Kerst

Jeej, het is bijna kerst.
Dit jaar geen kerstboom maar ik heb de kerst wel in huis gehaald. 
De foto's van het kerst huis bewaar ik tot morgen.
Nu eerste een foto van het telefoonhoesje dat ik heb gemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet helemaal in de kerststemming ben, maar dit hoesje helpt mij goed bij het krijgen van een kerstgevoel!
Zoals ik al eerder liet zien was ik telefoonhoesjes aan het haken voor een kerstmarkt. Doordat ik het helaas druk, druk, druk had (met school enz.) is het geen enorme berg geworden, maar wel al 7. Ik vind het erg leuk om ze alle 7 bij elkaar te zien. 

Als het licht is/als ik meer tijd heb, ga ik foto's maken van mn kersthuis.
Vanavond ga ik eerst naar een Stich en Bitch feestje die een vriendin van mij heeft georganiseerd.

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Die uiltelefoonhoesjes zijn echt superschattig!!! Heb je er misschien een patroontje van??? Ik heb een nichtje die erop verzot zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com