woensdag 11 januari 2012

Even ontspannen tussen alle tijdsdruk en stress door.

Even tussen alle tijdsdruk en stress door een blog berichtje.
Gisteren heb ik tussen alle stress door toch even tijd gemaakt voor het bakken van cupcakejes. Ik heb ze eenvoudig gehouden omdat ik er eigenlijk geen tijd voor had. Maar ik vind ze wel erg leuk geworden. Het zijn mini cupcakjes. 

De cupcakjes had ik gebakken voor de high tea als afsluiting van deze periode. (op naar het afstuderen). Zoals ik er al zei, ik had er helemaal geen tijd voor. Kom ik op school aan. 
BEN IK ZE VERGETEN! 
Ik kon wel janken. Maar goed, ik neem ze wel mee voor de laatste dag op mijn stage plaats.
Bij de High thea hadden we overigens wel erg lekker hapjes, en veel ook dus zo erg was het niet.

Thuis heb ik even de laatste hand gelegd aan de dooie vis-muts. Omdat ik zelf (nog) niet kan breien heeft mij "schoon zusje" deze voor mij gebreid en kado gedaan met kerst. Ik moest er zelf nog even ogen op maken. Mijzelf voorbereidend op extreme kou heb ik de muts nog maar even afgemaakt ;)

Helemaal blij met mijn dooie vis-muts heb ik meteen even een pthotocabine gemaakt.




2 opmerkingen:

  1. Je was ineens uit mijn leeslijst verdwenen, zucht nou ga ik eerst heel veel terug lezen in je blog ;-)
    Je cupcakes zien er heerlijk uit, suffie.... dat je ze bent vergeten! Een mens heeft soms teveel aan z'n hoofd, ik weet er alles van.
    Die dooie vis muts is geweldig zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige vis-muts! Dat vind ik nou leuke humor!

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com