maandag 30 januari 2012

Heerlijke vrije dagen

Ik heb toets weken maar geen toetsen ofwel, heerlijk twee weken vrij voor ik weer hard aan de studie moet. Ik ben echt aan het genieten van deze vrije dagen.
Ik ging o.a. een dag snowboarden in Bottrop, Ik ging een paar dagen naar mijn moeder en heb voor haar gekookt. Ik nam daar een heerlijk bad (heerlijk als je er zelf geen heb), Ik ging met mijn moeder shoppen in Delft (Nog altijd een geweldige stad) en ik ben gaan stappen met een vriendin in Den Haag. In de trein (2 uur heen + bus, 1,5 uur terug door een lift naar het station) heb ik gehaakt aan een tissue box hoes voor mijn moeder. Gisteren heb ik die afgemaakt en er (op aanvraag) bloemetjes op gemaakt. Ik heb nog een paar dagen te gaan en ga lekker freubelen en er van genieten. 
Oja wat ik kocht: kleurrijke nieuwe kleren, heel veel leuke kaarten, raket ballonnen, een speculaas mal en macarons mix, iets wat ik nog nooit heb geproefd of gebakken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com