zondag 18 maart 2012

Hobby beurs en Silli spul.

Zaterdag ging ik met een hoop gezellige mensen naar de hobby en handwerk dagen in de Brabanthallen in Den Bosch. Het was er druk, gezellig en GEWELDIG LEUK!

We hebben heerlijk over de beurs geslenterd, veel leuke ideeën opgedaan en wat leuke dingen gekocht.

Zo kocht ik (en twee vriendinnen) Silli: Kneedbare silicone waarmee je malletjes kunt maken.
Kijk voor meer info op de site.
Op de beurs heb ik ook allerlei vormpjes gekocht om mallen van te maken.
Ik ben er helemaal enthousiast over. 
En het moest daarom ook meteen uitgetest worden! Met zijn tweeën zijn we het gaan uitproberen.

Het eindresultaat moest even wachten. 3 uur voordat je de spullen uit de siliconen mag halen. Daarom hebben we in de tussentijd wat cupcakjes gebakken:

En toen mochten de spulletjes uit de mallen.

Tatadata.

Alleen moeten we nu nog een week wachten voordat we de mallen met marsepein kunnen uitproberen. (of 3 tot 6 uur in een oven maar ik kies voor de milieuvriendelijke manier.)

Volgende week dus meer over de mallen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com