donderdag 1 maart 2012

Moe

Ik had vandaag een dagje vrij en had veel to do plannen.
1,5 week geleden was ik ziek en ik dacht dat ik daar wel weer van opgeknapt was, maar helaas.
Ik had onder andere een bezoekje aan de hema gepland voor het ophalen van foto's en het halen van een tompoes, gewoon omdat ik daar zin in had. In plaats daar van ben ik me bed in gedoken. 's avonds had ik weer wat energie, maarja hema dicht. oplossing. Ik heb zelf tompoezen gemaakt. 

Ook heb ik vanavond nog wat gehaakt.
Work In Progress

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja zeker, al zijn de tompoezen van de Hema niet te overtreffen...

      Verwijderen
  2. Ja, dat ziek zijn hakt er in merk het zelf ook na 2 weken griep ben ik nog niet helemaal toppie maar je tompoucen zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh van die Tompoezen loopt het water me in de mond! Jammie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com