dinsdag 1 mei 2012

Hieperdepiep

HOERA.

Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben ik :D

Ik vierde mijn verjaardag gisteren al voor een gedeelte. 
Waarschijnlijk wisten jullie het niet, maar Koninginnedag is eigenlijk bedoeld om mijn verjaardag te vieren.
Koninginnelachje

Ik ben heerlijk alle vrijmarkten langs geweest,
heb allemaal leuke "rommel" gekocht,
kreeg een gratis "Koninginnelachje"
en heb genoten van het weer en de gezelligheid.

's avonds vierde ik mijn verjaardag voor vrienden.
Ik bakte hiervoor een taart....
proces: rampzalig
vormgeving: mislukt
smaak: Heerlijk!


Vandaag kreeg ik "bijzondere" verjaardagspost.
Iedere kaart was om zijn eigen reden bijzonder omdat:
- er een cadeautje bij zat (bedankt Déborah)
- er een lief verhaaltje op stond
- er alleen een naam op geschreven stond.
- snel nog even door de brievenbus gegooid
en misschien wel het bijzonderst: 
Een kaartje van een tante (een zuster in een klooster) die ik nog nooit heb gezien, maar die nooit een verjaardag overslaat.
Haar post is al aan de envelop te herkennen en hebben standaard een geschreven briefje op lijntjespapier in de kaart zitten (zodat je de kaart nog kunt gebruiken?)


Zo, en dan nu een appeltaart bakken voor de familie die vanavond op mijn verjaardag komt.
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. HIPPERDEPIP HOERA !!!! Dikke verjaardagsknuffel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan bevestigen dat de taart ondanks zijn ietwat mislukte uiterlijk toch heerlijk smaakte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte !!! En succes met de taart, als ie maar lekker smaakt toch :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com