maandag 14 mei 2012

Klein feestje

Vandaag was de presentatie van het afstudeerproject.
De opdracht gever was erg tevreden :)
Reden voor een klein feestje.
klein want ondanks dat het groepsproject nu alleen nog maar afronden is moet ik nog hard aan de slag met het individuele gedeelte...

Maar het einde is in zicht!

Om dat te vieren (en omdat ik een overschot aan appel in huis had) bakte ik een appel crumble, 
En ging ik op het balkon  in het zonnetje met een kommetje verder studeren 
Jammie en genieten!



3 opmerkingen:

  1. Dit ga ik deze week ook proberen te maken, lekker!een volgertje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatste loodjes wegen het zwaarst, nog veel succes met het individuele deel en laat de appelcrumble nog smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm apple crumble, mijn lievelingstoetje! Goed dat je opdrachtgever zo tevreden was, dat mag inderdaad gevierd worden.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com