vrijdag 11 mei 2012

Tussendoor

Tussen de zware loodjes door even een kort berichtje.


Ik kreeg leuke pakketjes van de Rakgroep op Ravelry.


En ik stuurde een pakketje op naar mijn tante en nichtjes. Het zorgde voor grote verwarring omdat ze tenslotte geen pakketjes verwachte. De verrassing was daardoor goed geslaagd.


En ik maakte tijd voor even een avondje ontspanning: het schilderen van een decorstuk voor de Wigwamvakanties. Waar ik dit jaar alweer voor de zesde keer als vrijwilliger zal zijn. 
(zie ook de blog van Ingrid voor meer foto's)


ps. meer vrijwilligers zijn natuurlijk altijd welkom.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een pracht van een decorstuk, ik kijk uit naar de foto als het volledig klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde net een blog gaan schrijven met ons Wigwam doek erin... Je bent me voor haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com