maandag 18 juni 2012

Toerist in eigen land (deel 1?)

Vandaag heb ik de toerist uitgehangen in Delft.
Een stad die heel erg hoog (Antwerpen blijft denk ik toch nummer 1) staat op mijn lijstje van favoriete steden.
Ik heb mijzelf voorgenomen om zolang ik nog gratis mag reizen, hier ook maar gebruik van moet maken. Dus ging ik vandaag naar Delft.
Ik bezocht mijn favoriete winkel: De winkel.
En bracht een bezoekje aan Knotten
Maar verders wilde ik er geen shop dag van maken maar de stad als toerist bekijken. 
En dat is gelukt!
Samen met mijn moeder zat ik op twee terrasjes en gingen we uit eten. 
 

En het hoogtepunt (Hihi) van de dag:
We beklommen de toren van de oude kerk van Delft
(sorry geen foto van de kerk zelf)
Het uitzicht was prachtig!





I Love Delft

Het beklimmen van de toren stond al lang op mijn to-do list. 
Ik vraag mij af waarom ik dit nooit eerder heb gedaan. 

Op naar het volgende tripje naar...
met als top activiteit...
Iemand tips?


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, geniet nog maar lekker van het vrij reizen, en Er is zo veel mooi in Nederland, je hoeft echt de grens niet over.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com