vrijdag 21 september 2012

Photocabine September

Photocabine September: Hoera Geslaagd


Jeetje, wat heb ik lang niet meer mee gedaan met de photocabine.. 
het werd tijd om weer eens mee te doen.
Bij de laatste foto had ik nog geen wit haar.
Bij de maandelijkse photocabine foto wilde ik foto's maken van mij met iets wat mij op dat moment bezig houd... Dus bovenstaande foto vind ik geslaagd.

Maar ik kon het niet laten om onderstaande foto ook te plaatsen...
Speciaal voor Daffie :D

I wanna be loved by jou!
I wanna be loved by jou!


Photocabine is een initiatief van twee meisjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, leuk om een gezicht achter de blogjes te zien. En leuk dat je meedoet aan de adventswap! ja, ik weet nog vorig jaar, was je net te laat en konden we niemand meer vinden. Gaat dit jaar niet gebeuren! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wit haar! Gewaagd. Ziet er heerlijk fris uit. Zo breng jij nog wat zomers de herfst binnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com