zondag 23 december 2012

Gingerbread house

Zaterdag maakte ik samen met Ingrid Gingerbread huisjes
Ik had al zo veel leuke huisjes voorbij zien komen op Pinterest.
Iemand schreef in een beschrijving dat je een half uurtje nodig hebt voor het bakken
en twee uur voor het in elkaar zetten en versieren...
Ik kan vertellen dat je aan twee uur toch echt niet genoeg hebt.
We zijn er de hele middag en avond mee bezig geweest.


Maar het eindresultaat mag er zijn al zeg ik zelf.

We hebben zelf malletjes gemaakt en na het bakken de onderdelen bijgesneden.


Vervolgens alle onderdelen versierd.


En toen begon het in elkaar zetten.
De schoorsteen had ik al snel opgegeten want het in elkaar zetten was een rampenplan.
Zo ook het in elkaar zetten van het huisje zelf...


Ik had het al opgegeven en mijn huisje in stukjes in een koektrommel gestopt tot dat we de gouden tip kregen om de onderdelen te stutten met restjes koek.
 Zo gezegd zo gedaan. 
 en TADAAAA



Het is gelukt :D




 

2 opmerkingen:

  1. haha ja blijven lastige dingen hoor die huisjes! Wij hadden er 1 van de ikea die je dan zelf in elkaar moest zetten. Uiteindelijk is het ook gelukt maar wel met 5 handen muurtjes vasthouden tegelijkertijd enzo.... pff.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com