donderdag 25 april 2013

Circus

Wij gingen naar het circus :D


Naar Circus Renz International


Waarom?


Nou omdat er vrijkaartjes in de brievenbus zaten :D


Blijkbaar trekt het circus alleen niet vele mensen in deze tijden want de halve stad had vrijkaartjes gekregen  en toch zat de tent maar voor zo een 30% vol.
Maar wij hebben een leuke avond gehad!
En ik was niet eens het oudste grote kind.
Voor ons zaten twee jongeren die duidelijk ook met vrijkaartjes binnen waren en één groot feest maakte van de voorstelling, door middel van hard klappen, mee zingen en dansen.
Ik stuiterend op het stoeltje er achter voelde mij door de voorstelling weer helemaal een klein kind. (ofwel helemaal mijzelf, hihi)
 


2 opmerkingen:

  1. Wat zielig dat in dit circus nog dieren te zien zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o hihi wat toevallig wij zijn van de wek ook naar het circus geweest. Circus Harlekino. Hadden jawel ook vrijkaartjes gekregen :)
    Maar dat was een heel klein circusje hoor. Met een pony en een hond enzo. Maar toch ook vermakkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com