zaterdag 18 mei 2013

Birds

Ik ben de laatste tijd gek op vogels.
Ow?
Geinspireerd door Birds van Anouk?
Nee!
Geïnspireerd door de flow kalender:


Die Peter Boesman heeft gelijk.
Sinds ik dit gelezen heb hoor en zie ik overal vogels.
Mijn to-do-list vult zich (mede dankzij Pinterest) met vogels.
En ook ben ik lekker aan het freubelen geslagen:

Ik maakte dit spelden mapje van vilt


Met vogel.


En ik maakte deze kaarten.


Tjielp, tjielp

Wie weet wat er nog meer komt.
Ik blijf in ieder geval lekker naar de fluitende vogeltjes luisteren.
Ik verbaasde mij er gister over dat terwijl ik nat geregend op de fiets zat de vogeltjes nog altijd vrolijk hun lied zongen :)

En ik hoor niet alleen fluitende vogels maar toch ook dat liedje van Anouk, dat in mijn hoofd blijft zingen. Dus Anouk: Succes vanavond bij het songfestival



1 opmerking:

  1. heel leuk allemaal, ben zelf ook dol op de mooie liedjes van alle vogels.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com