dinsdag 18 juni 2013

Freubel weekend

Afgelopen weekend kwamen mijn nichtjes en tante logeren.
We hadden een freubel weekend. 
We zijn begonnen met het maken van kransen.
Het idee zag ik bij haar.
Ik had mijn verzameling stof tevoorschijn gehaald en de tafel vol gegooid met lapjes stof die we konden gebruiken.


En toen was het knippen maar.
en knopen.
Het resultaat is erg leuk geworden!


Toen de kransen af waren (die van de kinderen sneller als die van tante en mij)
heeft het jongste nichtje (8) een knuffeltje gemaak.
Zelf uitgezocht, zelf het patroon na getekend en zelf (met wat hulp) op het naaimachine in elkaar gezet. 
Het oudste nichtje (10) heeft een vogel gemaakt (zo een van de vogel hangers) en daarna nog een roze tasje. Voor allebei de dames was het de eerste keer op het naaimachine.
knap hè.
Mijn tante maakte een tasje met LOVE.


En het werd later en later. (hihi) de meiden lagen al laat op bed, de volwassenen nog veel later.
Dus moest er de volgende dag uitgeslapen worden en een relaxed programma gedraaid worden.
Dat deden we!
We gingen in de ochtend even naar een speeltuin in het park vlak bij mijn huis.
Het was heerlijk (blote voeten) weer.


In de middag gingen we naar de Feelgood market :D
Ik blogde er vorige maand ook al over. Ik vind het een geweldige markt.
En vooral met lekker weer (L)




ps: Nog maar 2 dagen tot de trekking van mijn Give Away.

8 opmerkingen:

  1. Ow, dat is een gezellig weekend geweest! En wat een hoop moois hebben jullie gemaakt! Die nichtjes van jou kunnen er al wat van; dat beloofd veel goeds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er heel gezellig uit! En wat zijn de creaties mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dingetjes zijn er daar tevoorschijn getoverd! Knap gedaan van jullie! Was vast een geweldig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die kransen en goed zo dames voor het eerst achter de naaimachine een hele belevenis.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die kransen en wat een heerlijke creatieve familie heb jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig weekend is dat geweest!
    En die kransen geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijke kransen! Klnint als ene erg gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com