zondag 22 september 2013

Nieuwe stofjes

Ik ben de laatste tijd veel bezig met naaien.
Daarom kon ik deze heerlijke stofjes niet laten liggen.
Bij de Action hadden ze pakketjes met 6 lapjes van 45 bij 50 cm.
6 pakketjes x 6 lapjes = veel nieuw stofjes :D


Veel van de lapjes zijn wat drukkere printjes.
Voor een paar projectjes die ik in gedachten heb, waaronder de vogelslingers, 
is het fijn om drukkere printjes te combineren met rustige of egale stofjes.
Kwam dat even goed uit dat het stoffenspektakel in de stad was.

 
Ik ging voor 4 egale stofjes en 1 rustig paars printje
Ik kwam thuis met geel, wit, blauw, paars, een lila/paars printje, een paarse ruitjes en geel met witte stippen.


Heerlijk al die nieuw stofjes :D
Ik heb zo een zin om er mee aan de slag te gaan.
Er staan in ieder geval een aantal vogelslingers op de planning.
Maar ik ben ook bezig met iets nieuws.
Daarover snel meer :D

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er gezellig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk zijn ze he.IK heb ook een stapeltje meegenomen. Heb net mijn eerste naailes, lees kennismaking met de naaimachine gehad. En ik dacht dit zijn mooie lapjes om mee te beginnen. Ik ben benieuwd wat je er van maakt.
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com