dinsdag 5 november 2013

Bak-virus

Afgelopen dagen had ik het bak-virus te pakken.
Het begon allemaal met vriendlief die zin had om wafels te bakken.
Ik kwam thuis in een ontploft huis
Beslag 1 was mislukt want vriendlief kon "ons" recept niet vinden.
Hij was net bezig met een 2e poging..
Ik heb snel het goede recept erbij gepakt,
de bloem omgewisseld voor zelfrijzendbakmeel
en al snel kwamen er heerlijke wafels tevoorschijn.
De tweede helft van het beslag zou hij de volgende dag opbakken.
Maar dat is het punt waar ik in actie kwam.
...
Ik bakte dus de 2e helft van het beslag op.
 

 
Van mn schoonmoeder heb ik bonbon malletjes gekregen.
Als ik dan toch aan het bakken ben...
Meteen maar even die nieuwe malletjes uitproberen.
...
pure chocolade bonbons met zachte chocolade vulling
jummie.


Het volgende baksel is niet op de zelfde dag gemaakt hoor.
Daar zaten 2 hele dagen tussen, hihi
Ik had nog een banaan liggen die eigenlijk net iets te rijp was...
Bananencake?
...
Het is een bananencake met chocolade geworden.
Jummie


Nu moet ik maar even een bak-pauze inlassen
Zoveel lekkers in korte tijd is natuurlijk niet goed, maar wel lekker
(foto's gemaakt met Instagram)

2 opmerkingen:

  1. Ohhhhh, wat ziet dat er heerlijk uit!
    Ik ben afgelopen weekend ook aan het bakken geweest, maar geen foto's gemaakt...
    dus op naar de volgende keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com