dinsdag 19 november 2013

Nieuw in de collectie

Ik ben nog steeds van plan om van het voorjaar op een markt te gaan staan of om een eigen webshop te gaan beginnen.
Het zijn nog vagen plannen, ik weet nog niet goed wat ik precies wil.
(wel niet een webshop, wel/niet op een markt, zoja welke markt?)
Maar in iedergeval ben ik lekker bezig met dingen op voorraad maken.
zodat ik, als de knoop doorgehakt is, in ieder geval iets heb om te verkopen.

Nieuw in de collectie maakte ik daarom:
Deze vogel koelkastmagneten.


Ik vind ze zelf erg leuk en heb zin om er nog veel meer van te maken.

Ik maakte een nieuwe sleutelhanger
een Goudvis :)


Sleutelhangers van vilt vind ik ook nog altijd erg leuk om te maken!
Dus wie weet volgen er snel meer.


Ondertussen op mijn werktafel:
Uiltjes (1 op bestelling)


 Het zijn (voor mij) helaas op het moment slechte tijden als invalkracht.
Dus veel tijd om te knutselen.
Wat natuurlijk ook wel heel leuk is maar daar kan ik mijn boterham nog niet mee verdienen. 
Er zullen hier vast nog een aantal nieuw knutsels voorbij gaan komen de komende tijd!


1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com