vrijdag 3 oktober 2014

Herfst

Het is herfst :D
Het blijft een prachtige maand!

Vorig jaar trok ik er op uit, zocht ik rood-met-witte-stippen-paddestoelen, maakte ik foto's, verzamelde ik eikels, kastanjes en ander herfstnootjes, maakte ik herfst-knutsels,

Dit jaar nog niet.
Tot mijn collega vertelde dat ze zo geïnspireerd was van mijn herfst-knutsels, en of ik er dit jaar weer mee bezig was...

uhh.. goed idee. 

Daarnaast kwam ik er achter dat er een freubelclub bestaat in mijn wijk.
Ze komen iedere woensdagavond bij elkaar.
Laat ik eens een kijkje nemen dacht ik.
Lieten zij nu net bezig waren met herfststukjes.


Dus ik ben het bos in gegaan en heb kilo's eikeltjes verzameld.
Oké overdreven maar de hoeveelheid die ik had verzameld was erg zwaar.
 Gewapend met een krans, een lijmpistool en die berg eikeltjes ging ik naar de freubelclub.
Tadaa.


1 avondje werk.
Heerlijk om te doen.
en gezellig met andere mensen bij elkaar.
Al moet ik wel nog wennen aan de groep mensen van de freubelclub en is het zeker niet zo leuk als de naaiclub waar ik sinds kort ook heen ga: Naaiclubbrandevoort


Ik maakte er meteen ook nog een simpel herstschaaltje bij.
En plaatste alles rond onze nieuwe tafel.


 :D
Deze tafel heeft mijn vriend gemaakt van pallets.
Ik vind hem helemaal super!
Wat is het toch heerlijk om een handig vriendje te hebben!


Geniet van de herfst!

1 opmerking:

  1. Volgens mij zag ik de krans ook al op Instagram langskomen, vind 'm superleuk. Zo lekker herfstachtig. En het tafeltje, helemaal leuk! Bijna zonde om buiten neer te zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com