donderdag 24 maart 2016

Muurvuller paaseieren

Paaseieren gemaakt met muurvuller.


Het idee kwam ik tegen op pinterest.
En na heel veel pinnen was het eens tijd voor uitvoeren.

Hoe ik deze eieren maakte.
Met kant en klare muurvuller van de Action. 
#sluipreclame
Sorry voor de reclame, maar volgens de DIY was dat het middel.
en het middel werkt.


Neem een ballon blaas deze op de gewenste grootte.
Ik gebruikte gewone ballonnen en waterballonnen.
De onderste helft van de ballon 
smeer je in met muurvuller.
een lekker kliederwerkje.
maar eerlijk is eerlijk
Ik vond het minder vervelend dan de 
papiermache die aan je handen blijft plakken


Zorg dat er genoeg muurvuller op zit.
Bij het grootste ei maakte ik een gladde rand.
bij het 1 na grootste ei maakte ik een soort pieken.
dit ziet er meer uit als een gebroken ei.

Hang de ballonnen op aan een touwtje.
in eerste instantie had ik de eieren neergelegd.
Helaas droogt de onderkant dan niet goed.


na ongeveer 3 uur is het ei droog 
je kunt de ballon lek prikken.


Tadaa

leuk om te doen.
en een erg leuk resultaat!








1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com