donderdag 24 maart 2016

Paas freubels

Ik zit zo erg in een paas-freubel-Flow

Op Pinterest kom je de meest leuke dingen tegen.
Mijn Pasen bord werd voller en voller.
Nadat ik mijn familie uitgenodigd heb voor een paasbrunch bij ons thuis,
werd het tijd om eens wat paasfreubels te maken.
Dat freubelen beviel zo goed dat ik nu al een heerlijk paashuis heb.

Zie mijn vorige blog al voor een DIY voor paaseieren van muurvuller.



Ik haakte een kuikentje.


Ik maakte een paaskip.
van boterhamzakjes.
De inspiratie hiervoor kwam niet van pinterest
maar uit een boekje van de AH van een paar jaar geleden.




Deze paashaasjes slinger MOEST ik maken.
Zooooo schatig!



en dan nog servetten.
Ik heb nu al zin om de tafel te dekken!


Oja, ik verstuurde ook nog Lente-post.
Zodat niet alleen ik blij wordt.


Want één ding is zeker.
Ik wordt heel erg blij van al deze vrolijke paasfreubels!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com