donderdag 23 november 2017

Enjoy and love Wanaka

Zo als in mijn vorige blog te lezen verblijf ik een kleine maand bij familie in Wanaka. 

En Wanaka is geweldig! 

Ik werk een aantal uur op een dag en heb vaak de middag vrij om lekker op pad te gaan.  De farm ligt op ongeveer 5 km van het centrum en Lake Wanaka. 
Een erg gezellig centrum met een aantal winkels en veel gezellige cafeetjes.


Sinds ik in Wanaka ben aangekomen is het weer super! 

Gemiddeld 25 graden,  zon,  strak blauwe lucht.  
Uitzondelijk mooi voor de tijd van het jaar,  
De zomer moet nog beginnen.


En wat kun je dan beter doen als chillen bij Lake Wanaka of zwemmen!



Maar Wanaka is ook een mooie plek om te fietsen. 
Ik mag vaak een elektrische fiets lenen.  
(wat gezien de bergen en mijn conditie best wel lekker is) 
Ik maak fietstochtjes naar de Lake of langs de rivier.









En wandelen. 
Wanaka heeft rondom overal bergen. 
Hoe hoger de berg hoe mooier het uitzicht. 
We beklommen al mount Iron (548m) en ik de Rocky Mountain (775m).
Isthmus peak en/of roy's peak staan nog op m'n bucket list.

Het uitzicht vanaf Rocky Mountain was alvast geweldig.  
het uitzicht is de klim zeker waard! 


Als ik niet op pad ben..
dan ben ik lezen of freubelen
haken, naaien, wolvilten...

Ofwel... 
Ik vermaak me hier prima! 

1 opmerking:

  1. Lins!! Wat een leuke blog. Wat is NZ prachtig zeg! En wat heb je een ontzettend gave dingen gedaan. Zoooo jaloers! Blijf vooral lekker door bloggen. ik ben erg benieuwd naar je volgende avonturen! X Nine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com