woensdag 6 december 2017

Living the good life in Wanaka

Iets minder updates op het moment
Ben namelijk nog steeds in Wanaka.
Hier lijken de dagen iets meer op elkaar in vergelijking met wanneer je aan het rondreizen bent.
Ondanks dat de dagen iets meer op elkaar lijken,  paar uurtjes werken afgewisseld met leuke dingen doen in de omgeving,  geniet ik nog iedere dag!

Toch weer een update

De lavendel farm had een business meeting. 
Ik hielp Jessica en Corry met het maken van de hapjes en cocktails.
Deze familie heeft (o.a.) als motto:
Als we iets doen,  doen we het goed! 
Wauw 
Wat zag het er geweldig uit!


Ik heb het hier echt geweldig! 
Wat ben ik dankbaar dat ik deze kans hier bij mijn familie heb gekregen! 
Ik geniet iedere dag. 
Mede doordat het werk dat ik hier doe aanvoelt als hobby. 
Ik heb iedere dag weer zin om te gaan werken. 
Hier weer wat foto's van mijn "werk" op de lavendel farm 


Oké dan nu even wat foto spam. 
Want ik heb ook veel leuke dingen gedaan! 
Het weer is nog steeds dagelijks zomers warm (heet) 
Ik heb de afgelopen dagen leuke uitstapjes fiets en wandeltochten gemaakt! 

Met Corry ben ik een dag maar Cromwell geweest waar we o.a. een mooie wandeling hebben gemaakt. 
We zijn een dagje op pad geweest naar   Queenstown, Arrowtown en Cardrona 
Ik ben gaan kijken hoe Stef aan het surfen was op de golf in de hawea river 
Ik maakte fietstochtjes naar Lake hawea,  luggate en nogeens de river track naar Lake Wanaka  
WANAKA IS ZO MOOI! 

Oké. 
Eentje nog. 
Blue Pools 
Meer "hoogtepunten" in m'n volgende blog! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com