maandag 18 december 2017

On the road, the Catlins

Ik was dus in Invergargill.
Geen boeiende stad.
Waarom ik hier was, de bus geeft mensen de optie om naar Stewart Island te gaan.
Aangezien je hier vervolgens maar een paar uur kan zijn vond ik dit de kosten van de ferry niet waard.
Dus ik bleef in invergargill.
Maar voor de mensen die niet naar Stewart Island gingen was er een Catlins dagtrip.


Een prachtig tocht langs de zuid kust van Nieuw Zeeland. 
Met strandjes,  baaien, kliffen. 


Het was een geweldige dag! Met prachtig weer!  En met vuurtorens,  schelpjes, zeehonden en een Zeeleeuw! 


Ik hou van het strand,  dus deze dagtrip was helemaal super voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com