maandag 26 februari 2018

Back in Melbourne

9 tot 13 februari

Na de Great Ocean Road boekte ik nog 4 nachten in Melbourne. 
Dit begon weer met een heerlijke en gezellige BBQ op vrijdag en stappen in de leuke wijk Fitzroy 
Het waren erg gezellige dagen!
Mede dankzij Lisanne en Esther. 
Ik vond in Fitzroy een board café. 
Geweldig.
Helemaal mijn ding. 
Een gezellig, hip, café waar je koffie en een drankje kunt bestellen. 
Waar een kast voor spellen staat. 
Iedereen zoekt een spel uit en gaat lekker aan tafel een spel spelen.  
Heerlijk. 
De sfeer was er erg goed. 
Samen met Esther hebben ik er wat uurtjes doorgebracht.
De overige tijd in Melbourne 
dwaalde ik nog wat rond,
Ging ik naar de botanic gardens, 
Ging shoppen 
En dronk koffie "met vriendinnen". 
Zondag ging ik met Lisanne naar het St Kilda Festival. 
Het grootste gratis muziek festival van Australië. 
Met ruim 400.000 bezoekers verspreid over verschillende podiums aan het strand. 
Super leuk. 
Lekker weetje, bandjes luisteren, wijntje drinken in het gras,  mensen kijken 
En als afsluiter dansen bij een leuke party punk rock band. 
Tijdens het festival boekte Esther 
(die niet mee was)
Een vlucht naar Tasmania voor mij. 
Ik besloot namelijk nog niet naar Sydney te gaan maar eerst ruim een week naar Tasmania met Esther. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com