maandag 5 februari 2018

Waiheke Island

28 - 29 januari 
Waiheke Island

Auckland vond ik dus niet zo veel aan.
Maar gelukkig ligt er op 20 km afstand 
Een heerlijke eiland 
Waiheke Island. 

Vanaf het moment dat ik een voet op de ferry had gezet voelde ik me zo intens gelukkig! 

Waiheke Island is een nog best groot eiland (92km2) met 7000 inwoners. 
Het heeft stranden,  prachtige natuur 
En heel veel wijn velden. 
Ik ging het eiland rond met een hop on hop off bus. 
Stopte in het gezellige stadje en andere plaatsen met leuke winkeltjes. 
En ik ging, 
aangezien de bus toch voor de deur stopte. 
Naar een winery. 
Ja en als je er dan toch bent... 
Ik deed een wijnproeverij. 

In de zon,  met een geweldig uitzicht en een paar goede wijntjes. 
Perfect
Ik hopte nog af bij een supermarkt 
En ging m'n hostel opzoeken. 
Dat hostel viel totaal niet tegen. 
Wauw. 
Je moet er even een hoge trap voor op,  
maar een goed hostel 
Met dit uitzicht. 
En met een hangmat 
Ow alsjeblieft, mag ik hier blijven! 
#nooitmeernaarhuis 
Aan het einde van de middag vond ik ook nog eens een strandtent waar een bandje stond te spelen. 
Dat in die avond compleet lek geprikt werd moet ik er zeker eigenlijk niet bij vertellen. 

De volgende dag bestond uit 
Chillen in de hangmat. 
Chillen op het strand 
Schelpjes zoeken 
En nog meer chillen in de hangmat. 



#nooitmeernaarhuis 

Met tegenzin 
Maar met een grote glimlach op m'n gezicht 
Ging ik weer met de ferry terug naar Auckland. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com