dinsdag 27 maart 2018

Noosa

17 tot en met 21 maart

Van veel mensen hoorde ik dat Noosa een erg leuk plaatsje is. 
Daar ben ik het helemaal mee eens! 
Het heeft prachtige stranden, 
Leuke winkeltjes en cafeetjes. 
Ik zat in een goed hostel. 
En ik had nog 1,5 dag met Jess. 
Een groot gedeelte van die tijd waren we op het strand te vinden. 
In het weekend dat we er waren was er een grote surf competitie. 
Zelf heb ik in Noosa niet gesurft. 
Ik was bang om tegen de rotsen te crashen. 
De surf competitie werd afgesloten met een goed strand feestje.
Met een band die iedereen aan het dansen kreeg. 
Na dit leuke feestje moest ik helaas afscheid nemen van Jess. 
We reizen nogsteeds de zelfde kant op maar Jess heeft korter de tijd. 
Bye bye Jess. 
Thanks for being my travel mate for a while. 
Tijd voor de volgende leuke trip. 
Kanoën op de Noosa Everglades. 
Kanoën? 
Op de everglades? 
Ben je helemaal gek geworden? 
Dat dacht ik toen me deze trip aangeboden werd. 
Zo'n twaalf jaar geleden ben ik namelijk met m'n familie op krokodillen boottocht geweest op de everglades in Florida. 
En nu wil je mij tussen krokodillen laten kanoën? 
Maar gelukkig. 
Er zitten geen krokodillen in dit stukje Australië. 
Wel prachtig,  spiegel zwarte wateren.
En vele vogels. 
Het was een prachtige kanoe tocht! 
Noosa is niet alleen een gezellige strand stadje, 
Maar heeft ook prachtige natuur. 
De everglades, een nationale park
En natuurlijk prachtige stranden. 
Ik deed een coast walk. 
Als je nu begint te denken, 
Ja dat zijn inderdaad ALWEER prachtige stranden. 
Ja alweer. 
Maar ik geloof dat ik nooit genoeg krijg van strand. 
Vooral niet van prachtige stranden als deze! 

Beach day's 
Happy days! 

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com