woensdag 4 april 2018

Rainbow beach

22 maart

Rainbow beach 
Een klein plaatsje. 
Voornamelijk de plek waar vandaan je naar Frazer island gaat. 
Het weer was niet zo best 
Het waaide hard. 
Surfen en zonnen op het strand waren daardoor geen optie. 
Het stadje zelf. 
Een handjevol winkels en cafeetje,
Had ik in 30 minuten wel weer gezien. 
De gezellige mensen die ik had ontmoet waren alweer vertrokken. 
En na een tijdje chillen en lezen in een hangmat was ik dat ook wel zat.
Tja. 
Wat ga ik nu eens doen. 
Ik voelde me na 5 maanden reizen opeens heel nutteloos. 
Ik wilde iets doen. 
Iets nuttigs. 
Misschien kan ik wel iemand helpen. 
Je kan ons helpen dorm rooms schoon te maken kreeg ik te horen.. 
Uhh.. 
Tja,  dankje, 
Maar nee. 
"get drunk!  
Ore get a tattoo,  
but definitely get drunk" 
Nee bedankt voor het advies hè... 

Ik ging een koffie scoren in een cafeetje en ging random mensen vragen of ze misschien iemand kende die hulp kon gebruiken. 
Dat vonden ze maar raar... 
Ga gewoon iets toeristisch doen. 
Je kunt naar de sand blow. 
Ach ja. 
Laat ik daar dan maar een kijkje nemen.
Na een lekkere wandeling kwam ik op een mooi plekje uit. 
Een grote zand duin. 
Met Prachtig uitzicht op zee en kleurrijke zandduinen 
Rainbow beach staat bekend om z'n kleurrijke zand duinen
Thanks voor de tip. 
Ik ben mijn dag weer door gekomen. 
Die avond werd er Bingo gespeeld in de bar van het hostel.  
Waarbij veel shotjes te winnen waren. 
En. 
Ik won een upgrade maar een private room :)
Dat doet een mens goed! 
Ik kon er weer tegenaan. 
Op naar het volgende avontuur. 
Fraser Island

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com