zondag 20 mei 2018

Perth

30 april tot 3 mei 


Na Uluru vloog ik via Adelaide naar Perth 
Deze tussenstop omdat dit 100 dollar goedkoper was.. 
Vliegen, 
En dan vooral binnenlandse vluchten, 
Is ondertussen zo makkelijk geworden als een bus pakken. 
Je hoeft niet eens een paspoort te laten zien. 
En ik vermaakte me prima op de vluchten en vliegvelden. 
Na een dagje vliegen werd ik herenigd met mijn reis vriendin Iris 

Ze was een week langer in Cairns gebleven 
Om vervolgens naar Perth te vliegen 
Om hier met mij mijn verjaardag te vieren.
:)

Jarig zijn aan de andere kant van de wereld is raar 
Maar niet minder leuk. 
Iris trakteerde me op koffie met taart. 
En had een kaart. 
En ik had kaartjes van Mylène en Jenna Leigh. 
Die hadden ze me aan het begin van de reis mee gegeven. 
Voeg daar ballonnen en confetti aan toe 
En het feest is compleet 
:)
Het leven is een feestje 
Maar je moet zelf de slingers ophangen. 
Naast taart eten
Gingen we shoppen. 
Ik kocht een nieuwe feest jurk. 

Als kinderfeestje gingen we klimmen 
:)
Er was een leuke korting deal 
En aangezien ik klimmen erg leuk vind. 
Ik had al 6 maanden niet meer geklommen. 
Ik vond het weer helemaal leuk. 
Met nog maar een maand :( op reis 
Heb ik weer iets om naar uit te kijken. 
Thuis kan ik weer lekker gaan klimmen. 
We gingen uit eten. 
We miste de shuttlebus naar een feestje. 
Oeps. 
En dronken daarom te dure drankjes 
In een te dure bar. 
Ach ja, je wordt maar 1 keer 29.
De overige tijd in Perth 
Was vooral voorbereiding voor de westcoast roadtrip.
Informatie boekjes verzamelen,
Route plannen,
Wassen,
Tas in pakken 
En warme kleding kopen. 
Want Jezus wat is het hier koud... 

De laatste maand van mijn trip ga ik met Iris roadtrippen aan de westkust 
#zinin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com