zondag 13 mei 2018

WhitSunday

17, 18, 19 april. 

Vanuit Cairns nam ik de nachtbus terug naar Airlie Beach. 10 uur in de bus. 
Waarom ik terug ging? 
Voor een tripje naar WhitSunday. 
Ik had dit tripje rond 2 april willen doen, 
Helaas zaten ze volgeboekt tot 17 april. 
Dus ging ik terug. 
En ja dat was het zeker weten waard! 

De tour die ik deed heet 
Ride to paradise. 
En een paradise dat was het! 
Wauw! 
Daar waar alle andere meerdaagse tours met een (zeil)  boot gaan waarop ze ook overnachten. 
Gingen wij met een speedboot. 
En sliepen we niet op een boot, 
Maar in PARADISE! 
Het vakantiehuisje van een biljonair. 
Een kleine 58 miljoen dollar waard. 
Een mansion. 
Met zwembad, Jacuzzi,
Hangmatten tussen palmbomen.
Buiten bad en douches, 
Aan het strand met een prachtig uitzicht. 
Wauw! 
PARADISE 
Onze groep bestond uit 30 personen 
En dus sliepen we nog altijd in een dorm. 
Maar hier kunnen hotels echt niet aan tippen ;)
Na wat chillen in een hangmat,
Een heerlijk dinner 
En een gezellige avond. 
Gingen we de volgende ochtend op tijd op pad naar WhitSunday island. 
White heaven beach 
Wauw 
Waar het zand super wit is 
En de zee zo mooi blauw. 
Geweldig! 
PARADISE
Na white HEAVEN beach maakte twee stops om te snorkelen
Waarna we weer terug gingen naar de mansion. 
Hier hadden we een gezellige avond!
We dronken wijn in de jacuzzi, 
Hadden opnieuw een heerlijk diner 
En hadden een gezellige avond me wijntjes.
Op de laatste dag moesten we helaas het paradise verlaten. 
We maakte nog een uitstapje naar een prachtig langgerekt zand eiland.
Op deze plek kwam een andere droom uit. 
Ik zag zeeschildpadden. 
Wauw. 

Een mooie ervaring om mee af te sluiten. 

Deze WhitSunday tour was echt een ride to paradise! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat.
Als het goed is kan iedereen nu reageren.
lukt dit niet stuur me dan een mailtje
linseyvangaalen@gmail.com